marți, 4 decembrie 2007

Da, da, sa sugi.........de Ziua ta!


sper sa va placa poza, tocmai am primit-o cadou de Mos Nicolae.... scopu era sa ma faca sa ma simt prost...da! si l-a atins, dar mi-a trecut ...qm imi va trece de acum incolo orice tentativa de "vulpea cand nu ajunge la struguri zice ca's prea acri"...nici macar nu m-am mai obosit sa ripostez, sa zic ceva inapoi, qm sunt obisnuita... eu care credeam ca nu m-am maturizat ma uimesc, e mai bine sa lasi pe fiecare prost in plata Domnului...mai rau e cand este vorba de vreo persoana la care din greseala ai tinut sau ai fi putut tine...oh well the world is not perfect...
app de maturizarea mea ..cred ca e vreo 20%realizata pt ca nu imi dau seama qm de am putut sa ma simt prost chiar si pt un moment, si mai rau sa raman surprinsa de gesturi dintr-astea cand la un moment dat totul devine previzibil
la mine a avut efectul scontat dar pt voi ce transmite poza asta??urari de bine?

ps:peste tot-tablou, reviste- este fatza mea!

5 pareri (bune sau nu):

Anonim spunea...

Pe televizor nu e fata ta. :P
Persoana care ti-a facut cadoul asta da dovada de o maturitate iesita din comun. NOOOOOOOOOOT!

mOntecOre spunea...

uneori ajungi sa te astepti la orice si totusi sa ramai surprins de fiecare data..poate e si el frustrat din vreo cauza(si stim care) nu k noi din simple detalii qm e ala cu ceasu

Anonim spunea...

Bai, daca s-a deranjat sa faca chestia asta.. adica sunt convinsa ca i-a luat ceva mai mult timp.. inseamna ca intr-adevara i-ai facut ceva ce l-a marcat (banuiesc ca e un el). Eh, sa fie sanatos.

Anonim spunea...

poate e un admirator secret ;)

Cougar spunea...

bre, revino-ţi:)).
e chiar mişto!

With each day of freedom i go deeper in my own cage...