luni, 25 februarie 2008

Zgomotul de fond

Nu stiu in ce masura are legatura titlul cu acest continut dar treaca...

De cand utilizez mp4playerul (atentzie fitze!!) nu mai aud povestile. Cum care povesti?ale fetelor care isi admira hainele si cati bani au dat pe ele(fiecare pluseaza din ce in ce mai mult logic), sau ce mancare mai face una alta...si de la partea masculina nu mai zic, si uneori desi am ce asculta ma mai apuca dorul sa aud lumea palavragind, certandu-se eventual, orice ca sa ma simt ca inainte....zic asta deoarece mi se pare ciudat sa imi fie dor d discutii obositoare care nici macar nu sunt ale mele si in care, CEL MAI IMPORTANT, nu pot interveni... e ciudat qm uneori ceva care nu ti-e p plac iti place doar pentru ca e familiar...safe zone i could say.

Si qm toate lucrurile care apar in MON INSANIDADE se leaga intr-un mod bizar si enervant pentru mine ...= am citit zilele trecute un pasaj care nu poate fi mai adevarat: "nu auzi ce ti se spune, ci ce trezesc in tine cuvintele spuse"(carte de la Cris), acum realizez si fac legatura (a bell rings out here) ca e true, probabil de acolo zicala: "un om poate trece peste orice mai putin peste qm l-ai facut sa se simta" si tind sa cred ca este mai potrivita pt momentele cand l-ai facut sa se simta umilit.
Bineinteles ca vorbesc despre mine ( nu am obiceiul sa scriu despre noi- oamenii- si sa fie de fapt vorba despre mine, exemplarul ce tasteaza) si ca de 2-3 zile am aceeasi fraza in minte, care ca o placa stricata nu inceteaza sa-mi rasune...si cel mai rau e ca mai rau decat faptul ca placa tot face scratch-uri pe mintea mea, este faptul ca nu pot uita qm m-am simtit..am ametit instantaneu (desi stateam jos), mintea mea incerca sa priceapa daca este totusi adevarat si nu o fi vreun vis, urechile imi ardeau ...si de atunci over&over tot experimentez/resimt acel "neuitabil feeling"... by the way piticii mei incercau sa urle la unison...INSIDE!
sper sa inteleaga cineva ceva din asta si sa nu para aberatiile unui schizofrenic ...iar daca nu, no worries ca peste cv timp o sa imi recitesc gandurile singura si o sa ma amuz... si cel mai amuzant ca sentimentele astea ti le poate "trezi" oricine ...chiar si o persoana u don't give a shit!

si qm introspectiile astea nu sunt de bun augur, cel putin nu pt mine, ma gandesc serios sa instaurez SAPATAMANA NESIMTIRII, desi probabil unii care ma cunosc se pot intreba daca se poate mai mult, saptamana in care imi propun sa nu mai dau un shit pe cineva(eh ca suna mai bine in engleza??), pe absolut nimeni...si daca o sa vad ca merge treaba(sunt mai mult decat sigura ca q nesimtirea ca accesoriu principal rezolvi mult mai multe decat q expiratul si nefashionabilul bun-simt) o sa trec la LUNA NESIMTIRII si de ce nu la FOREVER LIKE MOST OF US.....

wish me luck!

3 pareri (bune sau nu):

Smoke spunea...

Good luck Oana :)...oricum important e să te simţi tu bine...restul lumii...mai mult sau mai puţin importantă...depinde...

mOntecOre spunea...

ms dragos...frumos sa t vad prin zona:P

Lore spunea...

Nu trebuie sa iei nimic personal din ceea ce ti se spune:accepta si lasa sa treca pe langa u ca si cum nimic nu s-ar fi intampat...
Pentru cei de langa u INDIFERENAT DOARE CEL MAI TARE!!!

With each day of freedom i go deeper in my own cage...