miercuri, 4 iunie 2008

salut coaie!


faza dura azi, nu puteam sa tin doar pentru mine...el si ea, de mana pe strada, el imbracat elegant, se opresc la un moment dat, nu sa se sarute, ci ea se apleaca, da cu nitelush scuipat pe mana si ii sterge pantoful (youhuu, u go girl)...io am ramas Interzisa, maica-mea a replicat ca mai bine dadea direct cu limba, asa se asigura ca she doesn't miss a spot.

intrebare de baraj: ce s-a intamplat cu clasicul "salut coaie!"???de ce maj baietilor se despart acuma cu "te pup", oh how gay....si nu ca ar fi gay ca pana mea it's a free country, dar baietashi de cartier, cu lanturi, tatuaje, cu: "pa, te pup"...


say smthng if u think u can!

15 pareri (bune sau nu):

Unknown spunea...

cred ca daca un tip mi-ar zice "pa, te pup" si ar arcui si nitel soldurile mi-ar trece instantaneu orice gand de a face ceva cu el in afara de a-l lua la o portie de shopping:))

mOntecOre spunea...

haha corect, dar hai sa ii iertam daca ar zice unei fete...dar chiar asa intre ei? gay is the new trend si nu stim noi??

Kidha spunea...

Ei cred ca-s ironici, sper eu. Hm. Ca daca nu e nasol.

mOntecOre spunea...

nup, am auzit la prea multi ca sa fie ironie...

Unknown spunea...

Eu am auzit "urarea" asta recent, pe strada. Asa ca nu a disparut.

Cat despre "gay-like people" va recomand sa cititi asta cu retrosexualii: http://www.cotidianul.ro/retrosexualii_intoarcerea_barbatului_adevarat-47800.html

Se pare ca revin la moda.

mOntecOre spunea...

ma bucur ca nu a disparut, in ceea ce priveste articolul sunt de parere ca o limita si un echilibru in toate sunt cele mai bune cai, a zis bn autorul ca in disperarea de a avea o identitate se urmeaza orice reteta...nici gay nici primitiv...undeva la mijl se poate?:D

Paul spunea...

"salut coaie" si "pa, te pup" sunt putin catre extreme fara insa a le atinge.
"pa te pup" vine mai degraba din limbajul uzual al "ursuletilor" (de)formati pe sub papucul domnisoarei. se transforma in ceva gay in momentul in care se intampla intre doi masculi care se mai si pupa (pe obraz cel putin).

in mod similar "salut coaie" adresat unei domnisoare sau de catre o domnisoara devine mult prea vulgar (chiar si pentru cei crescuti in salajan).

articolul indicat/recomandat de textilist indica realitatile curente chiar daca foloseste drept referinte niscaiva inexactitati.

pana atunci recomand fetelor (si nu numai) o vizionare a unui clasic "A Bronx Tale" in contrapartida la un "Along came Polly" si totodata un quiz (exclusiv fetelor): Sony sau Reuben?

P.S. Transmit pe aceasta cale oricarei persoane care m-a vazut astazi pe Batistei pupandu-ma cu un tip 2 pe 2 si are nedumeriri cu privire la orientarea/preferintele mea/mele (mai ales tinand cont ca folosesc frecvent "pa te pup") ca-s inca de partea "corecta" a baricadei (oricare ar fi aceea).

mOntecOre spunea...

"pa te pup" vine mai degraba din limbajul uzual al "ursuletilor" (de)formati pe sub papucul domnisoarei/folosesc frecvent "pa te pup") ca-s inca de partea "corecta" a baricadei (oricare ar fi aceea).
Deci esti de partea corecta, e bn ca mentionezi, dar vazandu-te pe strada fara sa te cunosc voi concluziona, gresit sau nu, ca e trist la ce ajunge limbaju nostru...dar din com.tau concluzionez ca: te-a invatat bine d-soara!:P

ps: de filme o sa tin cont cat de curand..multam

Paul spunea...

mediul in care ma desfasor este populat intens de reprezentante de sex feminin carora mi-ar fi f. greu sa ma adresez cu "salut coaie" asa ca n-a fost nevoie de vreun papuc anume ... ;)

mOntecOre spunea...

the key word is: Reprezentante... dar ideea mea e ca este aiurea sa auzi ca forma de salut"pa, te pup" intre doi tipi.De acord "salut coaie" este o extrema, insa am incercat sa evidentiez cat de penibil suna...sau poate urechile mele sunt obisnuite cu adresari vulgare si de aceea nu sh sa apreciez finetea lui "pa, te pup"

ps:inseamna ca te desfasori bine:P

Paul spunea...

deh, la job si la scoala baietzeii sunt specie pe cale de disparitie asa ca ...

mOntecOre spunea...

that is good for u...not for us "reprezentantele":D

KamZara spunea...

Offtopic: felicitari pentru licenta! <:-P

Anonim spunea...

Puneti prea mare pret pe cuvinte. Pe mine m-a surprins treaba cu "pa, te-am pupat" acu vreo 10 ani, cand am auzit-o din gura unuia mare, negru, si cu lantzu de gat (de aur)..
Pe vremea aia era o moda, acum fiecare zice cum ii vine la gura. Cred ca multe sunt expresii pe care nu te mai gandesti ca le folosesti.
Nu m-am gandit vreodata inainte sa spun cuiva "noroc coaie" . ar fi insemnat sa analizez situatia.. oare merita asta sa il ridic la rangu de "coaie" ? ma aude cineva si o sa par interesant daca zic asa??? neah.. zic asa cum imi tuna
pa coaie, v-am pupat :)))

mOntecOre spunea...

@kamzara: ms, acum te astept pe tine cu rezultale, and stop wasting time on net(rade ciob de oala sparta)
@dan pe tine te-a surprins acum 10 ani, pe mine zilele trecute, fiecare la vremea lui...e imposibil sa nu te surprinda ceva ce ti se pare nepotrivit, nelalocul lui. Sunt om, suntem oameni si ne lovim unii de ceilalti, inevitabil.

probabil ca asa e, nu analizam inainte sa folosim o expresie uzuala, numai ca de ce ai inceput sa o folosesti ar trebui sa dea de gandit.
Ex: daca ma auzi pe strada pe mine, fata, cu "salut coaie" , adresandu-ma unui tip, nu o sa te gandesti ca stai mah ca pe fata nu o intereseaza daca zice lumea ca e interesanta, smechera etc, ci vei crede: "ce vulgara, mi-e mila, scarba de ea", dupa caz. Inevitabil, again.

With each day of freedom i go deeper in my own cage...