sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Un bum si o leapsa



Mi-am rupt inelul.


Nu stiu cat de solid pare acest motiv sa imi incep postarea pe blog, insa daca mentionez ca inelul s-a spart datorita unei cazaturi de toata frumusetea sigur incepe sa para altfel situatia. Si acum ca drama se situeaza in jurul inelului ar trebui probabil sa specific ca mana stanga, pe care am cazut (am alunecat din cauza incaltarilor, nu era din cauza niciunei licori, la dracu!), pare a fi in  paragina. Oh well, se va repara ea intr-un final insa inelul nu. Si ma repet: la dracu!

Am primit o leapsa de la Cel Nenumit, si cica ar trebui sa ma execut. Si cum am avut oracol, nu pot refuza ceste intrebari:

1.Ce îţi place să faci atât de mult încât ai plăti pentru asta?
Sa dorm. Am ajuns sa vreau sa dau bani, asa de multa lume am in jur care nu stie sa imi respecte necesitatile. Dar sunt sigura ca cei cu msjele si telefoanele diminetilor mele vor plati, hehe!
2.Dacă ai afla azi că mai ai de trăit exact 5 ani, ce ai face începând de mâine?
As dormi nitel. As face rost de bani pentru Brazilia. As face curat in lista. Sau poate nu as face nimic Nu vreau sa aflu, multumesc.
3.Dacă ai câştiga un milion de euro neimpozabil, ai continua să faci ce faci acum?
M-as duce sa ii returnez, apropo la postul anterior. Sau as continua sa... risipesc.
4.Peste 15 ani, ce ai vrea să scrie pe prima pagină despre tine, în cel mai important ziar din ţară?
Prima pagina despre mine? No thanks, e de ajuns sa am nu trebuie sa stie si lumea.
5.Ce vrei să spună prietenii tăi despre tine la ceremonia ta funereră?
N-am. Problem solved. Dar le pot transmite celor care vin din diferite alte motive sa nu se osteneasca cause i'm plannig to come back. 
6.Dar pe piatra ta funerară ce vrei să scrie despre tine?
Que hay detras... 
7.Când erai mic ce le răspundeai celor mari la întrebarea: Tu ce vrei să te faci când vei fi mare
Nu voiam sa ma fac mare, eram inteleapta de mica. 
8.Ce ai face, dacă ai şti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eşuezi? 
As gasi o cale. Ori as face curatenie, ori ne-as muta pe o planeta mai mare.
9.Ce ai vrea să le spună copiii tăi nepoţilor tăi despre tine?
Nu cred ca vreau sa am, insa daca ma razgandesc, ma voi gandi daca vreau sa le fie zis ceva despre mine, ca poate vreau sa ii apuc. 
13.Dacă ai putea acum să te proiectezi în viitor, în ultima zi a vieţii tale şi să îţi iei un interviu, care sunt alea 3 întrebări pe care ţi le-ai adresa?
Ce naiba a fost in capul tau? Pe cine mai iei? Termini cu prostiile si ne ducem inapoi in trecut te rog?

PS: ca de fiecare data cand o comit, am spectatori, acum eram la munca, it's like a deja-vu...oh wait! it is a deja-vu
PS2: toate raspunsurile interesante erau luate, leapsa mere catre Leah, Kamzara, Cool cat with ex-future lung problems si atat. Daca exista doritori putem negocia pe mail.

LE: mi-am lipit inelul si mi-am propus sa fac vreo radiografie ceva [sa vedem cat ma va tine]

4 pareri (bune sau nu):

Octav spunea...

hi hi nu m-a alintat nimeni asa :)

KamZara spunea...

Thanks, o vazusem :)

mOntecOre spunea...

@octav: ti-am zis postul tau m-a inspirat, daca totusi "luni" nu va veni anu asta, pot sterge "ex'

@kamzara: ma gandeam eu, insa acum nu mai ai nicio scuza hehe

A-30-something spunea...

Am facut leapsa ta si te-am nominalizat la Lemonade Awards :) http://leahlusch.blogspot.com/2009/02/multe-lepsse.html. HA!

With each day of freedom i go deeper in my own cage...