luni, 8 iunie 2009

And we wonder why


De la un post al ei mi-a trecut prin minte un gand care apare asa din cand in cand dar fiind prea distrata de cotidian mi-e cam greu sa ii acord atentie...sau poate ca nu vreau.

Oare avem prieteni? Prieteni despre care sa stim ce ii incanta, ce ii face fericiti? Nu pretind ca stiu eu despre ai mei, ca sunt prea putini, dar nici totally clueless nu ma pot numi. Si nu am voie atata timp cat am pretentia din partea mea sa ascult. Sa ascult doar ce simt ca merita. Eu si cu sita mea. Oare nu ne saturam de discutat banalitati? Raspunsul evident fiind nu. Uneori acele banalitati sunt chiar un deliciu in comparatie cu 3 cuvinte pe zi si alea mereu aceleasi.
Oare nu iti e scarba de tine sa intrebi pe cineva cum se mai simte si sa speri ca poate nu iti raspunde sincer, ca poate nu ai chef de a auzi.

1 pareri (bune sau nu):

Anonim spunea...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

With each day of freedom i go deeper in my own cage...