joi, 31 martie 2011

funnieh

Astazi de dimineata ma uitam pe geam si cum ma delectam cu soarele de afara am vazut doua mate alergandu-se si un catel ce incerca sa participe si el la joaca lor, iar porumbeii - vecinii mei - zburau, se alergau zburand ca in fiecare zi, fara de griji.

Si cum ma gandeam eu sa scriu idilic pe blog ca "I know now that I see what's needs to be seen" am omis sa vad ce fac in camera in care ma aflam, si anume locul unde-i buda si bineinteles ca mi-a cazut ceva in locul fermecat, acel ceva fiind recuperat intr-un mod si mai idilic, cu mana...pana la fund.

Frumos este sa invat sa ma opresc si ma concentrez doar asupra a ceea ce conteaza. Oricum am zambit, in ambele situatii.




1 pareri (bune sau nu):

justuntitled spunea...

recuperatoare.o! :) :) http://www.youtube.com/watch?v=8v8lfyxfCNQ by Ben Scales at Eddie's Attic

minciuna, minciuna.. late march, early april ;)

With each day of freedom i go deeper in my own cage...