luni, 26 noiembrie 2007

mesterul manole sau don maestro manole o el don de amar

sunt la servici ...e duminica...in restaurantu hotelului este o echipa de actori de la targu mures care pleaca maine in spania...si la o bere, un coniac, REPETA, mai au noaptea asta la dipsozitie sa invete textu in spaniola...si...printre ei m-am amestecat si io q stilu meu inconfundabil d a ma baga in sufletu omului...ma bucur ca am avut curaju sa ii bag in seama in asa fel incat sa ma invite sa ii vad... nu imi place ca repeta, sau ca's actori cat imi place ca sunt un grup, ca au glume si ca se simt bine....poate de aia acum imi place, si la teatru nu am rabdare...


ma duc sa numar de cate ori mai repeta piesa pana maine dimineatza...

later edit: am mai stat cu ei pana pe la 7 dimineatza,q ei q grasa de cotnari...nu sh cat de talentati or fi ca actori, pardon interpreti..haha..(la ce nu ma pricep incerc sa nu critic, sper sa reusesc de cele mai multe ori)...dar stiu ca am intalnit "oameni", si asta spune mai mult decat o mie de cuvinte..da cliseu se cheama ...dar ce mai conteaza?

later edit la later edit: cu riscul de a strica un post care nu pare scris d mine (c'monn me writting about greatness of life..haha..dejamos las bromas) trb sa mai mentionez ca in respectiva noapte de mai sus am fost invatata disciplina dialogului de catre Costi-the guy from outside BUC, way outside, adica sa imi astept randu sa vorbesc, care rand nu mai venea, si nu mai venea...cunoscutii mei stiu ca sa nu vb eu este echivalent q world war 3, pur si simplu nu ma pot abtine...dar cu Costin a trb sa tac, si sa mai scot unele sunete din cand in cand(i-am acordat circumstante atenuante de genu:grasa d cotnari, muscat ottonel...ca altfel nu ma mai "auzea tacand")...si ca in mijlocu noptii Razvan-tot unul dintre actorii respectivi- a coborat in restaurantu hotelului infasurat in prosop si descult, dar avea boxeri pe el...de unde stiu??pai au zis ceilalti ca eu nu m-am uitat..i swear!cross my heart, bla bla...dar sa ii acordam si lui aceleasi circumstante atenuante d mai sus plus ca artistii sunt free spirits sau doar oameni nebuni care nu au fost prinsi inca... cine stie?:)))

hai noapte buna!

0 pareri (bune sau nu):

With each day of freedom i go deeper in my own cage...