joi, 20 martie 2008

Pentru ce???


tzoale d firma, prieteni "jmecheri", cluburi in fashion, lucruri cat se poate d superficiale...nevoi inexistente.... comportamente d oameni fericiti si impliniti, mai ca aproape sa le invidiezi, again distrageri de la adevaratele probleme...fumat pt ca altfel nu se poate...si totul pentru ce??
doar ca esti un copil care nu a primit acasa tot ce ar avea dreptul sa primeasca orice fiinta care se naste...pt ca nu ea si-a cerut dreptul sa vina in viata ta...totul pentru ca am devenit niste javre salbatice care actionam doar asa, fara motive si ratiuni corecte.... ii faceti doar ca sa ajunga niste ratati si sa consume oxigenul degeaba, sa imputineze padurile si sa se calce in picioare la cel mai mic semn...

Legenda: textul de mai sus nu are coerenta, nici nu trebuie...verbele nu se acorda, nici nu vreau, nu stiu ce vreau. As vrea doar putina claritate in nevoile mele. si putina coerentza in sentimentele mele. Atat.

7 pareri (bune sau nu):

Unknown spunea...

Dezorientata sau deprimata?

mOntecOre spunea...

amandoua??nu stiu, daca as stii raspunsul nu as mai chinui lumea care intra p aici, din greseala sau nu:D

Unknown spunea...

Fii atenta: o cafea tare, putin aer in piept, o injuratura doar asa ca sa te racoresti si trece:)

mOntecOre spunea...

multumesc simona...o cola ca la mine cafeaua has no effect...si cum de cola incerc sa ma las ...u do the math:d

Smoke spunea...

Buna Oana...revin cu un comment pe pagina ta dupa mult timp...o sa sune la fel de stupid cum te-am obisnuit...toate vin la timpul lor si toate se invart in jurul tau si nu se schimba cu cola, cafea, jack sau alte licori sau chestiuni de genul...toate se rezolva in timp...nu esti nici dezorientata nici confuza...ai doar o perioada inc are te regasesti...asa ca sper sa vad o stare mai ok...cand va fi momentul...
Take care of u! :)

mOntecOre spunea...

ce imi spui u nu suna stupid ci doar incredibil d matur, si stiu ca exista o vreme pt toate dar mi-e ca eu nu ajung la ea. sunt intr-o stare f ok, do not worry, for me natural is like this, dar incep sa ma satur d naturalul asta

Anonim spunea...

Cine a suparat copilu'?

With each day of freedom i go deeper in my own cage...