sâmbătă, 4 octombrie 2008

Da sau nu? Oricum printed already

Un gest frumos de la un obsedat, niste clipe care la un moment dat se vor transforma in amintiri placute, o parte de umplutura sau nu (inca nu m-am decis)....sper sa va placa si voua, cause i luv it.

4 pareri (bune sau nu):

Dan spunea...

trebuie sa recunosc, e ceva de umplutura acolo, da n-o sa ghiceasca nimeni niciodata :P

O spunea...

Să get this strait: dănuţ, cu care te-ai colat odinioară, ţi-a făcut un colaj, iar acum tu îl faci obsedat şi pui la îndoială calitatea sa de ne-umplutură? Reao. :)

mOntecOre spunea...

cu care m-am ce?
desi pare a fi in memoriam, clipul facut de danut este marfa, si nu l-a facut pentru ca ar fi un obsedat ci deoarece e un dragut...obsedat s-a autoproclamat el si eu nu puteam sa ii sric bucuria.
Cat de despre calitatea de umplutura sau nu, ma refeream la altcineva in mentiunile mele.
Rea? who me? Ah, mersi.

Dan spunea...

ne-am colat ma.. adica am baut o cola impreuna... =))
cat despre 'clip' ma bucur ca v-a placut, am dat peste un programel care se ocupa cu facut colaje si am luat si io ce aveam mai frumos prin calculator (pozele voastre) - este ca sunt obsedat? :D

With each day of freedom i go deeper in my own cage...