luni, 24 noiembrie 2008

Rainbow toy

Do u remember zis?

             

Imi aduc aminte ca l-am considerat cel mai frumos  cadou primit de Mos Nicolae, poate si pentru ca a fost printre cele care le-am pastrat de-a lungul timpului. Sau poate pentru ca i always had a special thing pentru Mos Nicolae...hu knows?



Nu, nu vreau cadouri, doar o zi de curatenie prin casa... 



ps: desi...stiu ca nu-i frumos sa refuzi

7 pareri (bune sau nu):

Leah Lusch spunea...

Daaaa, cea mai haioasa jucarie. Cat m-am rugat de mama sa imi ia si mie una si mi-a luat, doar ca am reusit sa o imblegadaresc din prima zi...

Makavelis spunea...

uite, si asta imi aduce de aminte de tineretile mele> Ca sa nu mai zici ca nu sunt batran :P

Kidha spunea...

aaaaaaaaa. ce dor mi-ai facut. Iubeam jucarioara asta. O intorceam pe dos ca o soseta

mOntecOre spunea...

asta cu soseta nu am reusit...insa nu e timpul pierdut hehe...

Katrina spunea...

Imi aduce aminte de copilarie.. de momentele in care faceam schimb de guma (deja mestecata), cand saream coarda, cand jucam Tara-Tara Vrem Ostasi... Ce vremuri domnule. Am vazut de curand o astfel de jucarie, dar era foarte mica si na.. nu se compara. Daca as gasi in marime originala mi-as cumpara...

Small Wonders spunea...

vaaaai ce amintiri... aveam si eu cateva prin casa si le luam cu mine la scoala in fiecare zi...

Dolan spunea...

Postează și niște cowboy și indieni și o să-mi dea lacrimile :D

With each day of freedom i go deeper in my own cage...