sâmbătă, 6 decembrie 2008

Ganduri...personalizate

Il astept pe Mosu' cuminte la servici...isn't this sweet?nu e asa ca merit un cado?

Mi-am recitit posturile si observ cum ma agit eu degeaba, cu atatea procese de constiinta, cum ma zbat sa fac lucrurile bine si cum o dau tot prost ies...cacaturi d'astea mici dar care adunate iti scot peri albi.

Ce-ar fi s-o las mai moale cu simtitul asta?Vreau ca de Mos NicolaeMos Craciun si de Anul Nou sa primesc putina nesimtire, asa pentru sufletul meu...putin timp si pentru mine.


Am iesit zilele astea sa hranesc o javrutza...cu ditamai bucata de paine intr-o mana (mi-era o rusine), and gues what?javra...ca-i javra a luat painea, si s-a dus s-o piteasca...stie bah ca-i criza, altfel nu imi explic. Runda a doua: ii duc orez inclazit de la a mea, cu painica inmuiata...zic asa o manca, mai lasa grija zilei de maine...cand colo scoate bucatele de paine si se duce sa le ascunda. Asta e capricorn, prea are pitici pe creier. Oh well, i've tried.


Clipul ce urmeaza sa-l pun, a fost probabil vizualizat de jdemii de ori, insa il vreau si la mine pe blog. Poate daca tot vedem ne trezim. Si renuntam la potentialul de javre si invatam de la cei cu potential de oameni. In continuare o javra....care probabil e mai om decat noi toti.


1 pareri (bune sau nu):

Anonim spunea...

Tare catelu'... bietu' de el. Ai dreptate, uneori o javra e mai om decat un om...

With each day of freedom i go deeper in my own cage...