marți, 9 decembrie 2008

Reteta...

Reteta speciala, combinatie de mare angajament

Se ia una bucata Oana, nedormita de ceva vreme, imbracata intr-un hanorac cu subtilitati+ una bucata incercare sa isi faca un ness (pe care il bea numai cu lapte), apoi se toarna lapticul pe hanorac si rezultatul: o vacuta cu lapte.


Aici subtilitatile: 

4 pareri (bune sau nu):

A-30-something spunea...

=)) foarte amuzant!

A propos de vaci: cand eram noi mici, era o ciocolata, nu mai stiu cum se cheama, care avea pe ambalaj o fetita si o vacuta.

Unul dintre jocurile mele preferate era sa ma identific cu tot felul de personaje de la TV, din reviste, de ce nu si de pe ambalajele de ciocolata.

Asa ca atunci cand prietena mea a vazut ciocolata si a zis "Stop eu sunt fata!", eu am raspuns imediat "Stop eu sunt vaca!"... Ce sa mai zic, welcome to the club!

Unknown spunea...

hihihihi:)

Lore spunea...

noroc cu mine :P

dani spunea...

lolness ;-)

With each day of freedom i go deeper in my own cage...