vineri, 17 aprilie 2009

Incoerenta

Crezi ca ma cunosti. Actionezi ca si cand ai stii ce fac eu, de ce si cine sunt. Nu fals, stupid de fals, eu nu ma stiu pe mine, imagineaza-ti ca ce crezi ca stii ti se pare.
Cadem cu toti in pacatul asta nu iti face griji, dar incearca sa nu mai fie asa evident ca ma stii. N-ai de unde. Nu vei avea vreodata de unde. Nici macar de te-as lasa.

Zilele trecute am avut parte de un gest care m-a atins...nu ma asteptam...si de asemenea m-a intrigat. Si chiar daca crezi ca m-ai evaluat deja, si ca ma poti citi... mi-ar fi placut se existe un context in care sa ii pot da valoarea acelui gest.
 

Cateva clipe, acum si...3 pasi inapoi. Am reusit sa ma indepartez, dupa doar cateva cuvinte, de cei pe care cazusem in pacatul de a-i considera apropiati. 


ps: stiu despre ce vorbesc in toata nebunia mea

DISCLAIMER: ma cac pe mine, si evident nu numai eu




2 pareri (bune sau nu):

Anonim spunea...

http://www.neogen.ro/group/40140/view-posts/4401/page/15

mOntecOre spunea...

multumesc pt heads-up
macar de ar copia ceva cu sens...

With each day of freedom i go deeper in my own cage...