duminică, 26 aprilie 2009

Suntem o societate de consum: la naiba!

Se pare ca de ceva vreme am dezvoltat o noua indeletnicire. Mai exact online shopping.
Totul a inceput cand am primit un voucher in spirit de colaborare de la bespecial.ro. In prima instanta am zis ca blogul meu nu are atata valoare cat sa se vanda, insa am fost manipulata printr-o abordare atat de plina de bun simt incat ma si vedeam eu owneru site-ului care se zbate sa isi promoveze mica afacere. I-am zis omului ca ce vinde nu e nimic nou sub soare, ca de altfel nici continutul blogului. M-am asigurat ca totusi a citit ce debitez si ca e sigur ca vrea un deal.  Bine, sa nu se inteleaga ca bunul simt m-a obligat sa imi aleg produse, nu! am intrat pe site-ul de bijuterii si am vrut si aia si aia... Pana la urma am ales cercei la zuze(1 si 2)...printre care si pentru mine. Acestia sunt ai mei:D Impresia mea e ca sunt finuti, micuti si chiar ieftini pentru categoria "zorzoane", baiul fiind ca minimul comenzii sa fie de 50 ron. La munca fiind mereu la camasa (vorba vine...mai sar si eu cate-o zi fara uniforma) ii port des, dovada ca am fost incantata ca i-am primit.

Si acum, sa revenim la ale noastre: incercand sa gasesc un cado am comandat ceva pentru mine, online [logic]...si tot dau peste site-uri cu "cosul tau". Hehe...daunatoare descoperire. Sa vedem daca ne intelegem (eu si sistemul) ca la cercei am avut parte de transport gratuit.
Nu consider ca trebuie sa pun vreun dicslaimer de genul reclama/post platit pentru ca evident nu este cazul. Asa ca let the mercancy come to me!!! 

4 pareri (bune sau nu):

Katrina spunea...

Ce frumosi sunt!!! :X

Cred ca imi iau si eu.

1321 spunea...

la naiba, tu!

dar cum de abia acum ai prins această îndeletnicire?! pe ce lume trăieşti?! La mall nu, on-line nu... eşti o pacoste pentru societatea noastră [de consum]...

Lore spunea...

sunt zuza no.1 ... putin zen de la mine ... imbartisez ... :*

mOntecOre spunea...

@Ana te pot ajuta:x

@No name Mihai ciudat sau nu, sunt doar un biet om care cumpara pe caile obisnuite...sau pt o pitzi ca mine numa'mallu si internetu sunt singurele optiuni? haha

@Cris Titina ma bucur ca ti-au placut cerceii cu putin zen de la mine

With each day of freedom i go deeper in my own cage...