miercuri, 4 noiembrie 2009

Statement







When you wake up everyday
Please don't throw your dreams away.

7 pareri (bune sau nu):

justuntitled spunea...

tu esti atat de frumoasa! stii?
nimeni in bratele tale din zi nu isi arunca visele dimineata, doar daca nu i le arunci tu, plictisita, trezita, dependenta de realitatea ce creste dincolo de pleoape!

dar poate ca este, de fapt, singura ironie a vietii cu bipezii ce isi arunca in fiecare dimineata visele in picioare cu un nod dublu, candva insa roua durea mai putin!

trebuie sa mai spun o data -esti atat de frumoasa!``nu e narcisism si nu e nici obsesie ;)

mOntecOre spunea...

majoritatea randurilor de pe acest blog imi sunt dedicate...sunt prea acaparata in realitatea mea sa ii pot zari si pe altii.
Raspunsul: nu stiu, dar poate vreodata voi afla.

Anonim spunea...

@justuntitled, vorbeşti ca o moară quixotiană. mă refer în special la commentul din 27 oct. n-am văzut în viaţa mea stalker mai neabătut. de ce mi-ai trimis link la postul ăsta? doar nu crezi că mă interesează fantasmele tale! cred că ţi-ar sta mai bine pe niscaiva siteuri matrimoniale, decât pe aripa asta de blogosferă!
@montecore, ziua bună! nervi puternici îţi urez!

mOntecOre spunea...

ora25: pot sa iti spun doar ca si eu am primit link catre blogul tau, ghici de la cine.
Multumesc.

Ceva.cevA spunea...

Habar nu am ce sa scriu, inafar de ce am scris deja !

justuntitled spunea...

era cu vise prin posturile tale, eram intemnitat, uram si iubeam, daca zici tu ora, e lege! si daca vrei tu stalker si alte alea! ma bucur sa te fi iritat catusi de putin, jubilez desigur si festinul de weekend pana la fecioara scotiana ce mi.ai harazit trebuie tinut.. doar n.am sa evadez, precum lasii!go.lasii!

m.ar dezamagi sa ceri scuze, dar daca daca viata e atat de simpla le ofer, ofranda, spuselor mele insa nu adaug si nu retrag nimic""-esti atat de frumoasa!``nu e narcisism si nu e nici obsesie ;) mOntecOre

justuntitled spunea...

sa nu uit! ai ceva si in crepuscul! sfarsitul de octombrie!

With each day of freedom i go deeper in my own cage...