duminică, 24 aprilie 2011

A good day for science


Sau prima zi de Paste in culori si imagini

Prima data am ciocnit si mancat un ou, ca asa se face la noi la romani (am auzit ca cei din strainataturi duc lipsa acestei traditii).
Am ajuns si pe la Manastirea Pasarea dintr-o intamplare, una buna se pare. O maicuta a rostit ceva ce mi-a adus aminte de faptul ca mie chiar imi pare rau ca atunci cand ma intalnesc cu vecinii/strainii nu mai folosesc "Hristos a inviat" pe post de binete deoarece mi-este rusine. Ma gandesc ca nu e potrivit, si pentru ca imi pare rau ca acest obicei a disparut m-am gandit ca de azi sa fac ca atunci cand eram mica, deci no more thinking for me. Probabil voi adresa si un sfios Buna ziua pe langa Hristos a inviat.

Printre clipele de admirat linistea si cele de fanataziat what if am reusit sa strecor si cateva poze, facute initial cu gandul de a le trimite cadou unei sclipiri de nebunie din drumul meu.

Imi voi planta magnolii, clar. Cand va veni vremea.

Si probabil ma voi ocupa si de o gradina. Dar am zis sa incep cu una mai mica pana voi invata sa o iubesc, cum ar fi cea de mai jos:

Yep, that small.




Maine urmeaza plimbarea cu bacul.

0 pareri (bune sau nu):

With each day of freedom i go deeper in my own cage...