vineri, 22 aprilie 2011

Monolog

Astazi a iesit soarele. Chiar cand credeam ca ziua este deraiata intr-un mod nevaforabil a iesit soarele si mi-a oferit o dupa amiaza frumoasa. Demna de un post pe blog.

Am vazut primul fluturas din acest an, am apucat sa imi incant privirea cu cateva veverite nastrusnice, caii au revenit la plimbarile cotidiene, cu calareti cu tot, si ce a fost cel mai frumos moment a fost clipa in care o boxerita tigrata m-a "recunoscut", am vazut-o si fara sa schitez vreun gest, s-a uitat si ea si a venit intr-un suflet la mine...nu stiu cand vreodata o sa invat ca efemeritatea e parte din joc. Oricum azi am descoperit secretul domolirii gandurilor neastamaparate din propria lume si anume sa fiu partasa la alta lume: cea de pe strada, cea dintr-o carte. Piticii mei se domolesc si isi dau seama ca trebuie sa isi caute alt domiciliu.

Declar oficial deschis sezonul porumbului fiert, al plimbarilor lungi, al cuvintelor nespuse si al actelor necugetate comise.

ps: azi am avut in sfarsit ragazul sa termin o carte sub atenta indrumare a soarelui:)

0 pareri (bune sau nu):

With each day of freedom i go deeper in my own cage...