duminică, 30 decembrie 2012

S-o trollam pe Oana, zic.

Pentru ca sunt cel mai mare consumator de trecut, melancolia fiind un fel de natura a mea, activitatea mea preferata este sa reorganizez amintirile. Sa le devorez, sortez si retraiesc. Ca orice om caruia ii place sa musteasca de tristete doar pentru ca ii este familiara. Micile mele bucurii se afla in sertare, dulapuri, pagini si unghere ale spatiilor pe care le ocup. Ce-i drept grija si atentia la detalii, firea strangatoare si micul handcraft artist din mine m-au facut sa am de-a lungul vremii mai multe "avutii" decat imi permite spatiul. Drept pentru care, pe diverse ritmuri, mie-mi place sa descopar si redescopar trecutul. Ca are multe forme, ale naibii de frumoase, doar e al meu:)

Si cu asa introducere voi posta in continuare niste incercari ale adolescentei de a incropi versuri. Versuri care  au ramas frumos incadrate pe diverse foi mazgalite in timpul orelor de curs, cum altfel sa te izbeasca creativitatea.

A se rade sau nu a se rade.
A se admira impletitorul de cuvinte, Oana poetul ratat.

1.Marea vine, pleaca dar niciodata nu ne va parasi
     Cerul apare, dispare dar intotdeauna va fi acolo sus
  Omul se naste, moare dar mereu va dainui pe pamant
    Dar tu ai venit, m-ai cucerit si cu siguranta nu vei mai pleca - din inima mea!

Bare with me:))

2. Cel mai bine...

Nicaieri nu e ca acasa si
Poate departe ar fi cel mai bine...
Nimic nu e mai frumos decat viata si
Poate nenascut ar fi cel mai bine...
Suna ca o prostie, dar cum naiba ar fi
                                                Cel mai bine?

3.  Chiar de nu vei mai fi
     Poate cineva isi va aminti
Si asa vei putea stii
Ca merita a trai.

    Poti face si o duzina de copii
    Ca nu se stie sigur daca fericit vei fii
Pe Pamant, poti multa lume iubi
In Rai, nu se stie cine te va primi.


Gata, posteritatea e a lor. Va trebui sa mi le insusesc, noroc ca ma citesc maxim 3 oameni zilele astea.

7 pareri (bune sau nu):

Mihai spunea...

poezie 3, vers 3 si vers 6, greseala. "vei putea sti" si "vei fi"

mOntecOre spunea...

Multumesc Mihai. Ti-as spune ca stiu cum e cu iiiurile, dar as minti ca uneori mai verific inainte sa tastez.

Pe acelea le-am scris exact cum le-am gasit scrise, in ideea in care asa stiam la varsta aia.

Noroc ca acu's mai mare:)

`76ers spunea...

de ce gresit? :) nu, nu.i gresit deloc.. mihaita nu supara fata ca ni.i draga ;)
eu cred ca era asa
..
Chiar de nu vei mai fi
Poate cineva isi va aminti
Si asa vei putea.. (tu) stii
Ca merita a trai?

si mai cred ca era asa
..
Poti face si o duzina de copii
Ca nu se stie.. si(n)gur daca(?).. fericit(?).. v(r)ei fii (si fiice)
Pe Pamant, poti multa lume iubi
In Rai, nu se stie cine (de) te va primi.

ps.. oana, eu scriam pe versoul unor coli de hartie lipite pe pereti(asta in caminul studentiei) coli pe care schitam, cautam cu creionul, mai bine zis, figuri, semne, sentimente, uneori cu ochii deschisi alteori aievea
..scriam pe servetene, pe bilete de tren, pe hartie de ziar si intre un capitol si urmatorul al cartilor pe care le mai citeam atunci.. :)
s.au strans si parte le.am aruncat in web ca un paianjen.. interesant ar fi sa iti amintesti si contextul unor ganduri de atunci (adolescente)..

sa ai un an mai bun

Mihai spunea...

fata ni-i, intr-adevar, draga, si nici macar n-o cunoastem :)

Anamayana spunea...

Draga Oana, te descopar si poeta si draga atator oameni. Eu am intrat cu intarziere aici ca sa iti spun "La multi ani!" Imi tot ziceam sa fiu atenta pe 4, dar uite ca a trecut chiar binisor. Zboara zilele si anii... oare noi zburam cu ei?! Te imbratisez.

mOntecOre spunea...

Draga mea Elena, si eu am intrat pe blogul tau sa iti spun La multi ani, insa pentru ca nu am reusit sa mi-aduc aminte in care zi a lunii decembrie esti nascuta m-am lasat pagubasa. In schimb m-am delectat cu Ariel:)

ps: ziua mea a fost pe 6, deci nu ai intarziat atat de mult

Te pup
Oana

`76ers spunea...

dragelor :) dragi!..

oana te citim, nu te cunoastem (la multi ani! pentru 6), te corectam si deopotriva credem ca stii mai bine tu acu`, p`atunci erai mai mica da nici cu.n chip nu ne.am gandit "S-o trollam pe Oana, zic."

eu ma gandeam sa ne pupi si pe noi un pic :), uite macar unul la amandoi
draga Mihai, subscrii? ;)

With each day of freedom i go deeper in my own cage...