miercuri, 18 iulie 2012

Azi m-am exprimat. Tine minte Oana data, ca daca vei regreta, sa stii cand ai pus in cuvinte, prea putine, ce ai reusit sa simti zilele, saptamanile astea. Azi am aruncat ultimele flori, poate ultimele daruite din toata inima si cu bucuria unui copil. Se simte ca dracu sa fii adult, nu e greu sa iei o decizie, e greu sa fii pregatit sa traiesti cu ea. Azi am zis pas, poate singurului om capabil sa ma iubeasca, fara nicio obligatie. Azi m-am intors frumos in colivia mea si cand si cand ma amagesc ca sigur mai reusesc sa deschid portita. Azi am mai dezbracat un strat de egoism. Pastrez inca restul, nu ma vad prea curand sa renunt la tot, nici macar de dragul unei mari povesti. Dar asta e explicabila, pentru ca nu cred ca exista. Mereu am preferat sa fiu suprinsa decat dezamagita, si uite asa m-am oprit din a-mi mai dori. Azi, mi-a trecut prin cap ca si eu pot fi un om de cacat.

2 pareri (bune sau nu):

`76ers spunea...

..

Mihai spunea...

imi pare rau sa aud asta. voiam sa bag un comentariu traditional rautacios, dar poate nu e cazul.
la mine chestia cu "expect the worst" s-a mai nuantat in timp, acum sunt cautiously optimistic. poate ajungi si tu acolo.

With each day of freedom i go deeper in my own cage...